Anna maria - Boa

Lalala...
라라라...

I knew the dance, I felt the heat
난 이 춤을 알고있고, 난 열기를 느끼지
A milion faces staredat me
수만가지 얼굴들이 나를 응시하고 있어
I felt the earth move a beat
나는 땅을 느끼고 비트에 따라 움직이지
A milion ways in which to sing
노래하기 위한 수만가지 방법들
Ahh...
아아아...


And in the midst, I saw the mayor
그리고 그러는 중에, 나는 시장을 보았어
He looked at me with such a glare
그는 번뜩이는 눈으로 나를 노려봤지
And then I dance my secret dance
그리고나서 나는 나의 비밀의 춤을 췄지
A million angles sang to me
수만가지 구도가 나를 향해 노래해
Ahh...
아아아...


Make sure she will be all light
그녀는 반드시 곧 괜찮아질거야
Make sure she will be fine
그녀는 반드시 곧 좋아질거야
A milion voice will lead her
수만가지 목소리가 그녀를 리드해


And then the crowd began to sway
그리고나서 군중들은 동요하기 시작해
A milion eyes looking my way
수만가지 눈길이 나의 방법을 바라봐
I felt the sun beat on the earth
나는 지구에서 태양의 비트를 느낀다
A thousand ways in which to play
즐기기 위한 수천의 방법들
Ahh...
아아아...


And then I felt one hundred hearts
그리고 나는 백(100)의 심장을 느끼고
A milion angels smiled at me
수만가지 구도가 나를 향해 미소지어
And then I dance another dance
그리고나서 나는 다른 춤을 춘다
As people started to begin
사람들은 차츰 출발하기 시작해
Ahh...
아아아..


Tell her she will be all light
그녀에게 그녀는 곧 괜찮아질거라 말해줘
Tell her she will be fine
그녀에게 그녀는 곧 좋아질거라 말해줘
A milion voice will lead her
수만가지 목소리가 그녀를 리드해


Mmh... Ahh... ohh...
으음... 아아... 오오...
Lalala...
라라라...


Ahh...
아아아...